SESI KARAOKE

Sesi karaoke PERWAKILAN Chennai 2012 telah diadakan di kediaman Puan Kasma Abdullah pada hari Selasa 29 Mei 2012 jam 10.00 pagi. Semua ahli telah hadir bersama juadah  masing-masing untuk dinikmati bersama.

 

Alamak!!!! kebetulan pulak ye…semua kuih muih yang di bawa bewarna kuning…isk..isk..

 

eh..eh… mana satu nak makan ni….hmmmmm….ana feninlah!

 

tengah testing microphone ni….testing!testing! 1..2…3..

1..2…nyanyiiiii!!!!…di mulakan oleh Puan Pengerusi dulu na…

 

 

ha….tu dia Puan Mano kita…sape kata tak berbakat?

 

hahaha…macam berpakat je kan….warna kuih dan warna baju pun macam sama je….merah & kuning….CAYALAH!!!!

 

acara penyampaian “doorgift” daripada tuan rumah oleh Puan Maryani…TERIMA KASIH!!

 

amboi…amboi…nyanyi lagi ye!! hmmm…nak lepas gian la katakan…hehe..

 

PERWAKILAN mengucapkan jutaan terima kasih kepada Puan Kasma Abdullah kerana sudi membenarkan kediaman beliau untuk dijadikan tempat berkaraoke pada hari tersebut….yeahhhh…terima kasih juga sebab sudi menyediakan “doorgift” untuk semua…waaahhh..boleh la anjur lagi tahun depan kalau dah macam ni mendapat sambutan ye…

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: